Poniżej znajdą Państwo zadania z języka angielskiego dla poszczególnych grup wiekowych: STARSZAKI, ŚREDNIAKI, MALUSZKI. Są to zadania w podręcznikach oraz ćwiczenia on-line.
Zapraszam Państwa do odwiedzenia strony https://www.diki.pl/ w sytuacji, gdy chcą Państwo się upewnić jak wymawia się poszczególne słówka w języku angielskim:
– wchodzimy na stronę Diki
– wpisujemy słówko i klikamy „lupę”
– klikamy symbol „głośnika” obok słówka (usłyszymy wymowę)
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (22.06.)
Utrwalenie rymowanki: „Wheels, wheels, on the road”
Słownictwo/wyrażenia:
What does Lucia hears? Listen and choose the correct pictures. – Co słyszy Luicja? Posłuchaj i wybierz odpowiednie obrazki/zdjęcia.
Listen and retell the story. What is different in the pictures. – Słuchaj i opowiedz historyjkę. Co się nie zgadza na obrazkach.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 79.
STARSZAKI ŚRODA (24.06.)
Utrwalenie piosenki „At the corssing”
Słownictwo/wyrażenia:
How are you feeling today? – Jak się dzisiaj czujesz?
Witch shadow belongs to witch object? – Który cień pasuje do przedmiotu?
What do you see? Chose the correct picture and say the word. – Co widzisz? Wybierz prawidłowy obrazek i nazwij go.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 81.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (22.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Piosenka: „Look arround”
- Look around, look around
What animals can you see?
I can see a tiger looking at me.
Roar roar.
- Look around, look around
What animals can you see?
I can see a zebra looking at me.
Whinny whinny
- Look around, look around
What animals can you see?
I can see an elephant looking at me.
Baraag baraag
- Look arround, look arround
What animals can you see?
I can see a parrot looking at me.
Squawk squawk
- Look around, look around
What animals can you see?
I can see a giraffe looking at me.
Bleat bleat
Powtórzenie piosenki: “Shapes everywhere”
Słownictwo/wyrażenia:
Look around – rozejrzyj się
What animals can you see? – Jakie widzisz zwierzęta?
I can see a tiger looking at me. – Widzę patrzącego na mnie tygrysa.
Listen and put the pictures in the order. – Słuchaj i ułóż obrazki w odpowiedniej kolejności.
Show me circles. – Pokaż mi koła.
Listen and answer. – Słuchaj i odpowiedz (na pytania)
Find the way home. – Znajdź drogę do domu.
tiger – tygrys
zebra – zebra
parrot – papuga
giraffe – żyrafa
elephant – słoń
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Powtórzenie piosenka: „A rainbow”
Słownictwo/wyrażenia:
Play the game. – Zagraj w grę.
Listen and match. – Sluchaj i połącz.
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
rainbow – tęcza
ŚREDNIAKI ŚRODA (24.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Rymowanka: „Wild animals”
- Orange and black, orange and black.
A giraffe eating trees is orange and black.
- Black and white, black and white.
A zebra eating grass is black and white.
- Big and brown, big and brown.
An elephant in the mud is big and brown.
A zebra eating grass is black and white.
- Orange and black, orange and black.
A tiger in the bush is orange and black.
- Blue and green, blue and green
A parrot in a tree is Bblue and green.
Powtórzenie piosenki: „Look arround”
Wyrażenia:
What is missing? – Czego brakuje?
What animal is it? – Jakie to jest zwierzę?
Is it an elephant? Czy to jest słoś?
It is a bird. – To jest prak.
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Watch and listen to the story. – Oglądaj i słuchaj historyjkę.
Wykonaj medal dla taty z podręcznika “English Play Box 2” strona 79.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Utrwalenie piosenki: „A rainbow”
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has a lot of colours.
Red, orange and yellow!
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has a lot of colours.
Green and blue!
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has a lot of colours.
Indigo and violettoo!
Słownictwo/wyrażenia:
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Watch and listen. – Oglądaj i słuchaj.
MALUSZKI PONIEDZIAŁEK (22.06.)
Utrwalenie piosenki: “Family song”
Wyrażenia:
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Choose the correct picture. – Wybierz właściwy obrazek.
MALUSZKI ŚRODA (24.06.)
Utrwalenie piosenki: “Family song”
Wyrażenia:
Listen and answer. – Słuchaj i odpowiedz.
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
Fine the family. Znajdź rodzinę.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (15.06.)
Rymowanka: „Wheels, wheels, on the road”
1. Wheels, wheels, on the road
Round and round they go!
Wheels, wheels, on the track
Some are fast and some are slow.
A train is fast and some are slow.
Round and round they go.
2. Wheels, wheels, on the road
Round and round I love them all!
Wheels, wheels, on the track
Some are big and some are small.
A lorry is big and a scooter is small.
Round and round they go.
Słownictwo/wyrażenia:
Fast – szybko
slow – wolno
big – duży
small – mały
Match the story cards with the sentences. – Dopasuj karty opowieści do zdań.
Look, listen and repeat. – Spójrz, słuchaj i powtarzaj.
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj rymowankę.
Put the missing wheels in the right places. – Umieść brakujące koła we właściwych miejscach
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 77.
STARSZAKI ŚRODA (17.06.)
Powtórzenie i utrwalenie piosenki „At the corssing”
Słownictwo/wyrażenia:
plane – samolot
boat – łódź
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Choose the correct objects. – Wybierz właściwe przedmioty.
Show me a yellow plane. – Pokaż mi żółty samolot.
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj rymowankę.
Look at the pictures – find 5 differences. – Popatrz na obrazki – znajdź 5 różnic.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 78.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (15.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Piosenki: “Shapes everywhere”
- Shapes, shapes everywhere!
Look at the sun,
It’s circle, it’s a big circle!
I can draw a big circle.
- Shapes, shapes everywhere!
Look at the button,
It’s circle, it’s a small circle!
I can draw a small circle.
- Shapes, shapes everywhere!
Look at the window,
It’s square, it’s a big square!
I can draw a big square.
- Shapes, shapes everywhere!
Look at the cheese,
It’s triangle, it’s a small triangle!
I can draw a small triangle.
Shapes, shapes everywhere!
Słownictwo/wyrażenia:
Watch, listen and repeat. – Oglądaj, słuchaj i powtarzaj.
shapes – kształty
triangle – trójkąt
circle – koło
square – kwadrat
sun – słońce
cheese – ser żółty
house – dom
one – jeden
two – dwa
three – sześć
six – sześć
seven – siedem
eight – osiem
nine – dziewięć
ten – dziesięć
zero – zero
Connect the dots. – Połącz kropki.
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Colour the house. – Pokoloruj dom.
I’m thinking of a shape, it’s not a circle. – Myślę o kształcie, który nie jest kołem.
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Witch shape is next? – Który kształt jest następny?
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
Is it numer nine? – Czy to jest cyfra dziewięć?
No, it isn’t. Nie, nie jest.
Yes, it is. – Tak, jest.
Watch and listen to the story. – Oglądaj i słuchaj opowiści.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wyrażenia:
Look at the pictures – what is missing? – Popatrz na obrazki – czeho brakuje?
Listen and put the pictures in the order. – Słuchaj i ułóż obrazki w kolejności.
Colour the shapes. – Pokoloruj kształty.
With is next? – Który jest następny?
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 1” strona 73.
ŚREDNIAKI ŚRODA (17.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Rymowanka: “I can count shapes”
Shapes 1, 2, 3.
Square, circle and triangle.
Shapes 4, 5, 6.
Square, circle and triangle.
Shapes 7, 8, 9.
Square, circle and triangle.
Ten. What can it be?
A…
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10 shapes!
Utrwalenie piosenki „Shapes everywhere”
Wyrażenia:
Look at the numbers – what’s missing? – Spójrz na cyfry – której brakuje?
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Look at the pictures – what is different. – Popatrz na obrazki – czym się różnią?
Put the picture together. – Ułóż obrazek.
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Piosenka: „A rainbow”
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has a lot of colours.
Red, orange and yellow!
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has a lot of colours.
Green and blue!
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has a lot of colours.
Indigo and violettoo!
Słownictwo/wyrażenia:
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Watch and listen. – Oglądaj i słuchaj.
colours – kolory
blue – niebieski
green – zielony
orange – pomarańczowy
red – czerwony
yellow – żółty
a rainbow – tęcza
Listen and chose. – Słuchaj i wybierz.
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
MALUSZKI PONIEDZIAŁEK (15.06.)
Utrwalenie rymowanki: “Hello Family”
Wyrażenia:
Watch, liesten and chant. – Oglądaj, słuchaj i mów rymowankę.
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
Is this brother? – Czy to jest brat?
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
MALUSZKI ŚRODA (17.06.)
Utrwalenie piosenki: “Family song”
Słownictwo/wyrażenia:
Watch, liesten and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
With picture is not correct? – Który obrazek jest niewłaściwy?
Listen and put the pictures in the order. – Posłuchaj i ułóż obrazki w kolejności.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (08.06.)
Utrwalenie piosenki: „At the crossing”
Wyrażenia:
Look at the pictures – witch object is missing? – Spójrz na obrazki – którego przedmiotu brakuje?
Listen and choose correct vehicle. – Słuchaj i zaznacz właściwy pojazd.
Connect the dots to find out how Play Box get to the school. – Połącz kropki, aby się dowiedzieć jak Play Box dociera do szkoły.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 75.
STARSZAKI ŚRODA (10.06.)
Wyrażenia:
What comes next in the sequence? – Który obrazek będzie następny w kolejności?
Watch and listen to the story. – Oglądaj i słuchaj historyjki.
Listen and match each child with transport they went home on. – Słuchaj i połącz dzieci ze środkami transport, którymi pojechały do domu.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 76.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (08.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Utrwalenie piosenki: “This my body”
Rymowanka: “I am a robot”
I am a robot.
I move like a robot.
Arm up, arm down.
Leg up, leg down.
Head up, head down.
I am a robot
Słownictwo/wyrażenia:
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
Watch and listen to the story. – Oglądaj i słuchaj historyjki.
What is missing? – Czego brakuje?
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
What is this? -play the game. – Co to jest? –zagraj w grę.
Wykonaj kartę pracy z podręcznika „English Play Box 2” strona 79 (medal na „Dzień Taty”).
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Watch and listen to the story, witch words are missing? – Oglądaj słuchaj, któ®ych słow brakuje?
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Draw – Play Box is green. – Narysuj zielonego Play Boxa.
Utrwalenie pisoenki „Schapes”
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 1” strona 69.
ŚREDNIAKI ŚRODA (10.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Utrwalenie rymowanki: “I am a robot”
Słownictwo/wyrażenia:
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Who is Play Box talking with in the story? – Z kim rozmawiał Play Box w historyjce?
Listen and choose. – Słuchaj i zaznacz.
What is this? -play the game. – Co to jest? –zagraj w grę.
What is it? – Co to jest?
Piosenka: “This my body”
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Look at the pictures, What is missing? – Spójrz na obrazki, czego brakuje?
Listen and put the pistures in order. – Słuchaj u ułóż obrazki w odpowiedniej kolejności.
Colour the shapes. – Pokoloruj figury.
Which is next. – Co będzie następne?
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 1” strona 71.
MALUSZKI PONIEDZIAŁEK (08.06.)
Utrwalenie piosenki „Family”
Wyrażenia:
Watch, liesten and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
Is this brother or sister? – Czy to jest brat czy siostra?
Watch and listen to the story. – Oglądaj i słuchaj historyjki.
Find the way to brother, sister and baby. – Znajdź drogę do brata, siostry i dziecka.
MALUSZKI ŚRODA (10.06.)
Rymowanka: “Hello Family”
- Where’s daddy?
Hello!
There you are daddy!
Hello daddy!
- Where’s mummy?
Hello!
There you are mummy!
Hello mummy!
- Where’s brother?
Hello!
There you are brother!
Hello brother!
- Where’s sister?
Hello!
There you are sister!
Hello sister!
- Where’s baby?
Hello!
There you are baby!
Hello baby!
Słownictwo/wyrażenia:
Listen and put the pictures in order.
Watch, liesten and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Choose the correct picture. – Wybierz prawidłowy obrazek.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (01.06.)
Słownictwo/wyrażenia:
Monday – poniedziałek
Tuesday – wtorek
Wednesday – środa
Thursday – czwartek
Friday – piątek
Saturday – sobota
Sunday – niedziela
What day is it today? – Jaki jest dzisiaj dzień?
Is it Monday? – Czy jest poniedziałek?
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Choose the one odd out. – Wybierz niepsujący element.
Play the game. – Zagraj w grę.
How do you feel about each activiti. – Co sądzisz o ćwiczeniach.
Piosenka “The days of the week”
- Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday.
- What day is it today?
- Is it Monday?
- No.
- Is it Tuesday?
- No.
- Is it Wednesday?
- No.
- Is it Thursday?
- Is it Friday?
- Yes.
- It’s Friday today!
- Hooray!
STARSZAKI ŚRODA (03.06.)
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 71-73.
Wyrażenia:
Look at these means of transport. Make the noises and do minds for them.- Spójrz na te środki transportu.Wydawaj dźwięki i myśl o nich.
scooter- hulajnoga
bike – rower
bus – autobuscar – auto
train – pociąg
tractor – traktor
lorry – ciężarówka
motorbike – motocykl
wheel – koło
Listen and match –repeat the words. – Połuchaj i połącz – powtarzaj słowa.
Listen and choose the vehicles you hear. – Słuchaj i wybierz pojazdy, które słyszysz.
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Piosenka: „At the crossing”
1. Walk down the road, stopat the crossing.
Look and listen.What can I hear? Beep beep!
Is it a bus? Is it a bike?
Look it’s a red car, beep beep!
2. Walk down the road, stopat the crossing.
Look and listen.What a can I hear? Beep beep!
Is it a scooter? Is it a train?
Look it’s a blue motorbike, beep beep!
3. Walk down the road, stopat the crossing.
Look and listen.What a can I hear? Beep beep!
Is it a tractor? Is it a lorry?
Look it’s a green lorry, beep beep!
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (01.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo/wyrażenia:
Listen and choose. – Słuchaj i wybierz.
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Who is the member of the Zippo famity? – Kto jest członkiem rodziny Zippo?
Who is it? – Kto to jest?
Look and choose. – Spójrz i wybierz.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Play the game. – Zagraj w grę.
Listen and put the pictures in right order. – Słuchaj i ułóż obrazki w odpowiedniej kolejności.
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
shapes – figury/kształty
big – duży
small – mały
I can draw them in the air. – Umiem je rysować w powietrzu.
Match. – Połącz.
Piosenka: “Big circle”
- Big shapes, small shapes, shapes everywhere.
A big circle, a small circle.
I can draw them in the air.
- Big shapes, small shapes, shapes everywhere.
A big triangle, a small triangle.
I can draw them in the air.
- Big shapes, small shapes, shapes everywhere.
A big square, a small square.
I can draw them in the air.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 1” strona 68.
ŚREDNIAKI ŚRODA (03.06.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo/wyrażenia:
What or who is it? – Kto lub co to jest?
Watch and listen. – Oglądaj i słuchaj.
arm – ręka
arms – ręce
hand – dłoń
hads – dłonie
leg noga
legs – nogi
foot – stopa
feet – stopy
tummy – brzuch
eye – oko
eyes – oczy
ear – ucho
ears – uszy
nose – nose
mouth – usta
head – głowa
Wath, listen and repeat. – Oglądaj, słuchaj i powtarzaj.
What is this? – Co to jest?
Piosenka: “This my body”
- This is my body! Look at me!
I’ve got 2 arms! 1, 2!
I can wave my arms up high!
These are my arms! Look at me!
- This is my body! Look at me!
I’ve got 2 hands! 1, 2!
I can clap my hands up high!
These are my hands! Look at me!
- This is my body! Look at me!
I’ve got 2 feet! 1, 2!
I can stamp my feet down low!
These are my feet! Look at me!
- This is my body! Look at me!
I’ve got 1 tummy! Just 1!
I can shake my tummy down low!
This is my tummy! Look at me!
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Put the picture together. – Ułóż obrazek.
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Witch picture is from the story? – Który obrazek jest z historyjki?
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (01.06.)
Słówka/wyrażenia:
Watch, liesten and repeat. – Oglądaj, słuchaj i powtarzaj.
mummy – mama
daddy – tata
sister – siostra
brother – brat
baby – dziecko
Play the game. – Zagraj w grę.
Watch, liesten and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Piosenka: „Family”
Family, family, I love my family!
Family, family, they love me!
Mother, mother, mother.
Sister, sister, sister.
Brother, brother, brother.
Baby, baby, baby.
Father, father, father.
Big or small, amall or big –
Family, Family, they love me!
ŚRODA (01.06.)
Słownictwo/wyrażenia:
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Watch, liesten and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Who is missing? – Kogo brakuje?
Match.- Połącz/dopasuj.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (25.05.)
Wyrażenia:
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Look at the pictures, what is different? – Spójrz, na obrazki, czym się różnią?
Listen and match. – Słuchaj i połącz/dopasuj.
Utrwalenie słownictwa i piosenki „On the farm”.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 65-66.
STARSZAKI ŚRODA (27.05.)
Wyrażenia:
Watch, listen and chant. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Look at the pistures, how the animals feeling? – Spójrz na obrazki, jak czują się zwierzęta?
Look, listen and choose. – Spójrz, posłuchaj i wybierz/zaznacz.
How are you feeling today? – Jak się dzisiaj czujesz?
I am sad. – Jestem smutny.
I am happy. Jestem wesoły.
I am calm. – Jestem spokojny.
I am frightend. – Boję się.
I am angry. – Jestem zły/ zdenerwowany.
I am surprised. – Jestem zaskoczony.
I am worried. – Jestem zmartwiony.
I laugh. – Śmieję się.
Put the pictures together. – Ułóż obrazek.
What animal you see? – Jakie zwierzę widzisz?
Listen and put the pictures in the same order. – Posłuchaj i ułóż obrazki w takiej samej kolejności.
Wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strona 67-69.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (25.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo:
throw – rzuć
kick – kopnij
roll – potocz
bounce – odbij
pass – odrzuć
Wyrażenia:
Look, listen and repeat. – Spójrz, słuchaj i powtórz.
Play the game. – Zagraj w grę.
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Listen and find. – Słuchaj i znajdź.
Where is (the number one)? – Gdzie jest cyfra jeden?
Watch and listen to the story. Do you know witch words are missing? – Oglądaj i słuchaj historyjki. Wiesz, jakich słów brakuje?
How do you feel about each activity? – Jak się czułeś wykonując kolejne zadania?
Piosenka “Throw the ball to mummy:
- Throw the ball to mummy, mummy, mummy.
Throw the ball to mummy, 1-2-3.
- Kick the ball to daddy, daddy, daddy.
Kick the ball to daddy, 1-2-3.
- Roll the ball to baby, baby, baby.
Roll the ball to baby, 1-2-3.
- Bounce the ball to brother, brother, brother.
Bounce the ball to brother, 1-2-3.
- Pass the ball to sister, sister, sister.
Pass the ball to sister, 1-2-3.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wyrażenia:
match – połącz
Listen and choose. Słuchaj i wybierz.
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Connect the dots and color the picture. – Połącz kropki i pokoloruj obrazek.
Piosenka „Shapes”:
Shapes, shapes, I know three shapes.
A circle, a circle goes round and round.
A triangle, a triangle, 1, 2, 3.
A square, 1, 2, 3 and 4.
I know shapes: a circle, a triangle and a square.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 1” strona 67.
ŚREDNIAKI ŚRODA (27.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo/wyrażenia:
Who i sit? – Kto to jest?
Watch, listen and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
This is granny. – To jest babcia.
This is grandpa. – To jest dziadek.
girl – dziewczynka
boy – chłopiec
children – dzieci
Is it a boy or a girl? – To jest chłopiec czy dziewczynka?
Listen and match. – Słuchaj i połącz/dopasuj.
Choose – wybierz
Stand u pif you are a girl. – Wstań jeżeli jesteś dziewczynką.
Sit down if you are a boy. – Usiądź jeżeli jesteś chłopcem.
Put your hands up. – Podnieś ręce w górę.
Put your hands down. – Opuść ręce w dół.
clap – klaszcz
Utrwalenie piosenki “Throw the ball to mummy”
Link do ćwiczeń on-line1.
https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit4%2Fscript_00002.emt.xml&title=Lekcja+2&api=13
Link do ćwiczeń on-line 2.
https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit4%2Fscript_00003.emt.xml&title=Lekcja+3&api=13
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Play the game. – Zagraj w grę.
Is it a square? – Czy to jest kwadrat?
Yes, it is. – Tak, jest. (Tak to jest kwadrat)
Is it big? – Czy jest duży?
Yes, it is. – Tak, jest (duży).
It is smoll. – Jest mały.
Match. – Połącz.
Watch and listen to the story. – Oglądaj i słuchaj historyjki.
Utrwalenie piosenki “Shapes”
Link do słówek i ćwiczeń on-line.
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (25.05.)
Wyrażenia:
Watch, liesten and sing. – Oglądaj, słuchaj i śpiewaj.
Listen and match. – Słuchaj i połącz.
Look at the pictures, what is different? – Spójrz na obrazek, znajdź różnice.
ŚRODA (27.05)
Słownictwo/wyrażenia:
Watch, liesten and chant. – Oglądaj, słuchaj i recytuj.
Listen and choose the toys from the song. – Posłuchaj i wybierz zabawki z piosenki.
Put the picture together. – Ułóż obrazek.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (18.05.)
Utrwalenie słownictwa i piosenki „On the farm”.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 64.
STARSZAKI ŚRODA (20.05.)
Utrwalenie słownictwa „Baby animals” i historyjki obrazkowej z poprzedniej lekcji.
Wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strona 63.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (18.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo i wyrażenia „School”
read a book – czytać książkę
erase with a rubber – mazać gumką
draw with a pencil – rysować ołówkiem
colour with crayons – kolorować kredkami
paint with paints – malować farbami
It’s a rubber. – To jest gumka.
Thera are crayons. – To są kredki.
Are they crayons? – Czy to sa kredki?
Yes, they are. – Tak, to są (kredki).
No, they aren’t. – Nie to nie są (farby).
Is this a pencil? – Czy to jest ołowek?
Yes, it is. – Tak, to jest (ołówek).
No, it isn’t. – Nie, to nie jest (ołówek).
Piosenka “What we can do in a classroom?”
What we can do in a classroom?
What we can do today?
- Let’s read a book.
What do you say?
Yes! Let’s read a book today.
Ref. What we can do in a classroom?
What we can do today?
- Let’s draw with a pencil.
What do you say?
Yes! Let’s draw with a pencil today.
Ref. What we can do in a classroom?
What we can do today?
- Let’s erase with a rubber.
What do you say?
Yes! Let’s erase with a rubber today.
Ref. What we can do in a classroom?
What we can do today?
- Let’s colour with crayons.
What do you say?
Yes! Let’s colour with crayons today.
Ref. What we can do in a classroom?
What we can do today?
- Let’s paint with paints.
What do you say?
Yes! Let’s paint with paints today.
Ref. What we can do in a classroom?
What we can do today?
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Podsumowanie rozdziału „Pets”
ŚREDNIAKI ŚRODA (20.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo/wyrażenia:
one – jeden
two – dwa
three – trzy
four – cztery
five – pięć
I’m thinking about numer – it’s not five. – Myślę o cyfrze – to nie jest pięć.
Rymownaka „Let’s count”
There is 1 book.
There is 1 book.
There is 1 book and 2 rubbers.
There is 1 book and 2 rubbers.
There is 1 book, 2 rubbers and 3 pencils.
There is 1 book, 2 rubbers and 3 pencils.
There is 1 book, 2 rubbers, 3 pencils and 4 paints.
There is 1 book, 2 rubbers, 3 pencils and 4 paints.
There is 1 book, 2 rubbers, 3 pencils, 4 paints and 5 crayons.
There is 1 book, 2 rubbers, 3 pencils, 4 paints and 5 crayons.
In my classroom.
In my classroom.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
aye (s) – oko (oczy)
nose – nos
mouth – usta/buzia
This is a circle. – To jest koło.
This is a square. – To jest kwadrat.
This is a triangle. – To jest trójkąt.
big – duży
small – mały
Piosenka “Shapes”
Shapes, shapes, I know three shapes.
A circle, a circle goes round and round.
A triangle, a triangle, 1, 2, 3.
A square, a square, 1, 2, 3 and 4.
I know shapes: a circle, a triangle and a square.
Link do słówek i ćwiczeń on-line.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 1” strona 64-65.
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (18.05.)
Rymownaka “Let’s play!”
- Orange teddy. Orange teddy.
Let’s play with orange teddy today.
- Red car. Red car.
Let’s play with red car today.
- Green ball. Green ball.
Let’s play with green ball today.
- Yellow book. Yellow book.
Let’s play with orange teddy today.
ŚRODA (20.05)
Słownictwo/wyrażenia:
favourite – ulubiony
My favourite toy is an orange boll. – Moją ulubioną zabawką jest pomarańczowa piłka.
My favourite toy is a green teddy.- Moją ulubioną zabawką jest zielony miś.
Utrwalenie rymownaki „Let’s play!”
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (11.05.)
Słownictwo:
pig – świnia
cow – krowa
goat – koza
horse – koń
cat – kot
sheep – owca
dog – pies
bird – ptak
rabbit –
chicken – kurczak
duck – kaczka
Piosenka: „On the farm”
- On the farm, on the farm.
Can I see a pig, oink, oink,
a pig, oink oink, a pig, oink oink?
Yes! Here’s a pig, oink oink,
A lovely pink pig on the farm.
- On the farm, on the farm.
Can I see a cow, moo, moo,
a cow, moo moo, a cow, moo moo?
Yes! Here’s a cow, moo moo,
A black and white cow on the farm.
- On the farm, on the farm.
Can I see a horse, neigh neigh, a horse,
Neigh neigh, a horse, neigh neigh?
Yes! Here’s a horse, neigh neigh,
A lovely black horse on the farm.
- On the farm, on the farm.
Can I see a sheep, baa baa,
a sheep, baa baa, a sheep, baa baa?
Yes! Here’s a sheep, baa baa,
a lovely white sheep on the farm.
- On the farm, on the farm.
Can I see a chicken, cluk, cluk,
a chicken, ccluck cluck, a chicken, cluck cluck?
Yes! Here’s a chicken, cluck cluck,
a lovely brown chicken on the farm.
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 59.
STARSZAKI ŚRODA (13.05.)
Słownictwo:
calf – cielę
lamb – owieczka
chick – pisklę/kurczątko
duckling – kaczątko
Utrwalenie słownictwa i piosenki z poprzedniej lekcji.
Wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strony 60-61.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (11.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Wyrażenia:
Point to the blue T-shirt. – Wskaż niebieską koszulkę.
Put your hand up if you like blue. – Podnieś rękę, jeżeli lubisz niebieski.
I like blue. – Lubię niebieski.
Wat’s your favourite colour? Jaki jest twój ulubiony kolor?
My favourite color is blue. – Mój ulubiony kolot to niebieski.
It’s not blue. – To nie jest niebieski.
Piosenka: “Put your hand up if you like blue.”
- Point to the blue T-shirt,
I like blue.
Point to the blue T-shirt.
Put your hand up if you like blue.
- Point to the green T-shirt,
I like green.
Point to the green T-shirt.
Put your hand up if you like green.
- Point to the orange T-shirt,
I like orange.
Point to the orange T-shirt.
Put your hand up if you like orange.
- Point to the red T-shirt,
I like red.
Point to the red T-shirt.
Put your hand up if you like red.
- Point to the yellow T-shirt,
I like yellow.
Point to the yellow T-shirt.
Put your hand up if you like yellow.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wykonaj zadanie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 63.
ŚREDNIAKI ŚRODA (13.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Utrwalenie słownictwa i wyrażeń związanego z kolorami.
Is it blue? – Czy to jest niebieskie?
Yes, it is. – Tak, to jest (niebieskie).
No, it isn’t. – Nie, to nie jest (niebieskie)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wyrażenia:
I’ve got a yellow fish. – Mam żółtą rybę.
Link do słówek i ćwiczeń on-line.
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (11.05.)
Słownictwo/wyrażenia:
What is it? – Co to jest?
It’s a boll. – To jest piłka.
Utrwalenie piosenki “Com and play with me!”
Link do ćwiczeń on-line.
https://englishplaybox.pl/data/media/level1/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit2%2Fscript_00002.emt.xml&title=Lekcja+2&api=13
ŚRODA (13.05)
Wyrażenia:
What is missing? – Czego brakuje?
Put away your toys Paly Box! – Odłóż swoje zabawki na miejsce Play Box!
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (04.05.)
Utrwalenie słownictwa z poprzedniej lekcji.
Powtórzenie piosenki: „How are you feeling today?”
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 53-54.
STARSZAKI ŚRODA (06.05.)
Utrwalenie słownictwa z poprzedniej lekcji.
Link do historyjki obrazkowej –„PICTURE STORY”.
Wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strony 55-57.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (04.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Utrwalenie poznanego słownictwa.
„English Play Box 2” (NIEBIESKI) – jeżeli pozostały w książce jakieś niewykonane karty, należy je uzupełnić.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wykonaj zadanie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 59.
Słownictwo/wyrażenia:
Let’s feed the dog. – Nakarmmy psa.
Tweet! – Ćwir!
Miaow!– Miał!
Woof!– Chał!
Swish!– Szu!
Flap!– Klap!
Rymowanka: “Pets Chant”
One yellow bird. Tweet! Tweet!
Two orange cats. Miaow! Miaow!
Three red dogs. Woof! Woof!
Four blue fish. Swish! Swish!
Five green turtles. Flap! Flap!
ŚREDNIAKI ŚRODA (06.05.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Przypomnienie słownictwa związanego z kolorami.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Is it a fish? – Czy to jest ryba?
Yes, it is. – Tak, jest.
No, it
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 61.
Link do słówek i ćwiczeń on-line.
Powtórzenie piosenki „I love pets”.
Utrwalenie rymowanki: “Pets Chant”
One yellow bird. Tweet! Tweet!
Two orange cats. Miaow! Miaow!
Three red dogs. Woof! Woof!
Four blue fish. Swish! Swish!
Five green turtles. Flap! Flap!
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (04.05.)
Utrawalenie piosenki „A rainbow”, nazw kolorów, rynowanki „What’s your favourite colour?”.
ŚRODA (06.05)
Słownictwo:
book – książka
doll – lalka
car – samochód
teddy – miś
boll – piłka
Com and play with me! – Choć się ze mną pobawić!
drive – jeździć
bounce – odbijać
cuddle – przytulać
read – czytać
tee – herbata
Piosenka: Com and play with me!
- Come and play with me.
Let’s drive a car, let’s bounce a ball.
Come and play with me.
- Come and play with me.
Let’s cuddle a teddy, let’s read a book.
Come and play with me.
- Come and play with me.
Let’s have tea with baby doll
Come and play with me.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (27.04.)
Słownictwo:
feelings – uczucia
happy – szczęśliwy
sad – smutny
frightened – przerażony
calm – spokojny
hungry – głodny
laugh – śmiać się
cry – płakać
jump – skakać
shake – trząść się
hide – schować się
sing – śpiewać
play- bawić się
run – biegać
Wyrażenia do piosenki:
How are you feeling today? – Ja się dzisiaj czujesz?
playing in the park – bawić się w parku
eating an ice cream – jeść lody
hugging mummy- przytulać mamusię
hurt my knee –zraniłem się w kolano
toy is broken – zabawka jest zepsuta
lost my daddy – zgubiłem mojego misia
slide is too high – zjeżdżalnia jest za wysoka
here comes a shark – zbliża się rekin
very dark – bardzo ciemno
stroking my cat – głaszczę mojego kota
sleeping in the sun – spać w słońcu
floating in the sea – pływać/unosić się w morzu
Piosenka: „How are you feeling today?”
Ref. Feelings, feelings. Lots of different feelings,
How are you feeling today?
- Today is my birthday, I am happy, I am happy.
I’m playing in the park, I am happy, I am happy.
I’m eating an ice cream, I am happy, I am happy, I am happy.
I’m hugging mummy, I am happy, I am happy.
Ref. Feelings, feelings…
- Today it is rainy, I am sad, I am sad.
I hurt my knee, I am sad, I am sad.
I am hungry, I am sad, I am sad.
My toy is broken, I am sad, I am sad.
Ref. Feelings, feelings…
- I lost my daddy, I am frightened, I am frightened, I am frightened.
The slide is too high, I am frightened, I am frightened.
Here comes a shark, I am frightened, I am frightened.
It’s very dark, I am frightened, I am frightened.
Ref. Feelings, feelings…
- It’s story time, I am calm, I am calm.
I’m stroking my cat, I am calm, I am calm.
I’m sleeping in the sun, I am calm, I am calm.
I’m floating in the sea, I am calm, I am calm.
Ref. Feelings, feelings…
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 48-49.
STARSZAKI ŚRODA (29.04.)
Słownctwo:
calm – spokojny
angry – zły
surprised – zaskoczony
worried – zmartwiony
Wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strony 51-52.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (27.04.)
Słownictwo/wyrażenia:
I’m wearing… a t-shirt. – Mam ubraną… koszulkę./Jestem ubrany w… koszulkę.
clothes – ubrania
jumper – sweter
T-shirt – koszulka
trousers – spodnie
shoes – buty
socks – skarpety
colours – kolory
purple – filoetowy/purpurowy
red – czerwony
green – zielony
yellow – żółty
pink – różowy
brown – brązowy
Rymowanka:
Tok tok, tik tok,
Look at the clock,
It’s the end of English time,
Goodbye Play Box.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 2” (NIEBIESKI) -strona 73.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wykonaj zadanie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 57.
Słownictwo/wyrażenia:
I’ve got… – Mam…
Yellow – żółty
Red – czerwony
Green – zielony
Funny – zabwany
Blue – niebieski
Some- kilka
Eyes – oczy
Nose – nos
Eyes – oczy
Face – twarz
Piosenka:
I’ve got a cat with yellow eyes.
I’ve got a dog with red nose.
I’ve got a bird with green eyes.
I’ve got a fish with funny face.
I’ve got a turtle with blue eyes.
Pets! Pets! I’ve got some pets.
Pets! Pets! I love pets!
ŚREDNIAKI ŚRODA (29.04.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
„English Play Box 2” (NIEBIESKI) –jeżeli pozostały niewykonane strony w podręczniku to można je uzupełniać w miarę możliwości.
Link do ćwiczeń on-line.
https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit8%2Fscript_00007.emt.xml&title=Lekcja+7&api=13
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 58.
Link do słówek i ćwiczeń on-line.
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (27.04.)
Utrawalenie rynowanki „What’s your favourite colour?” – Jaki jest twój ulubiony kolor?
Rymowanka:
What’s your favourite colour? Blue! Blue!
What’s your favourite colour? Red! Red!
What’s your favourite colour? Yellow! Yellow!
What’s your favourite colour? Green! Green!
What’s your favourite colour? Orange! Orange!
ŚRODA (29.04)
Piosenka: „A Rainbow”
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has lots of colours.
Red and orange and yellow!
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has lots of colours.
Green and blue!
- A rainbow, a rainbow.
A rainbow has lots of colours.
Indigo and violet too!
Zapraszam Państwa do odwiedzenia strony https://www.diki.pl/ w sytuacji, gdy chcą Państwo się upewnić jak wymawia się poszczególne słówka w języku angielskim:
– wchodzimy na stronę Diki
– wpisujemy słówko i klikamy „lupę”
– klikamy symbol „głośnika” obok słówka (usłyszymy wymowę)
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (20.04.)
Słownictwo/wyrażenia:
Hooray – hura
I’m wearing – mam na sobie
I’m going out – wychodzę
play – bawić się, grać
bounce –odbijać
splash – pluskać
jump – skakać
throw – rzucać
Wykonaj zadanie z podręcznika „English Play Box 3” strona 43.
STARSZAKI ŚRODA (22.04.)
Piosenka:
Ref. Good morning, good morning,
It’s sunny, it’sunny – Hooray!
- I’m wearing my dress,
I’m wearing my sandals,
I’m going out to play!
Let’s bounce!
Ref. Good morning, good morning,
It’s hot, it’s hot – Hooray!
- I’m wearing my shorts,
I’m wearing my T-shirt,
I’m going out to play!
Let’s splash!
Ref. Good morning, good morning,
It’s rainy, it’s rainy – Hooray!
- I’m wearing my trousers,
I’m wearing my hat,
I’m going out to play!
Let’s jump!
Ref. Good morning, good morning,
It’s cold, it’s cold – Hooray!
- I’m wearing my jumper,
I’m wearing my coat,
I’m going out to play!
Let’s throw!
Wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strony 45-47.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (20.04.)
Słownictwo/wyrażenia:
What’s your favorite color? – Jaka jest twoja ulubiona pogoda?
Julia is wearing… – Julia ma na sobie… (Jest ubrana w…)
Rymowanka:
What’s your favorite weather?
Sunny, sunny! My favorite is sunny!
What’s your favorite weather?
Cloudy, cloudy. My favorite is cloudy!
What’s your favorite weather?
Rainy, rainy! My favorite is rainy!
What’s your favorite weather?
Windy, windy! My favorite is windy!
What’s your favorite weather?
Snowy, snowy! My favorite is snowy!
Link do rymowanki i ćwiczeń on-line.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 2” (NIEBIESKI) -strona 69.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wykonaj zadanie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 53.
ŚREDNIAKI ŚRODA (22.04.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
„English Play Box 2” (NIEBIESKI) -strona 71.
Link do historyjki obrazkowej „Picture story”.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Słownictwo/wyrażenia:
pet – zwierzątko domowe
cat – kot
dog – pies
fish – ryba
turtle – bird
This is a cat – To jest kot
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 54-55.
Link do słówek i ćwiczeń on-line.
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (20.04.)
What’s your favourite colour? – Jaki jest twój ulubiony kolor?
Rymowanka:
What’s your favourite colour? Blue! Blue!
What’s your favourite colour? Red! Red!
What’s your favourite colour? Yellow! Yellow!
What’s your favourite colour? Green! Green!
What’s your favourite colour? Orange! Orange!
ŚRODA (22.04)
Is it green? – Czy to jest czerwony?
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (06.04.)
Słownictwo/wyrażenia:
Girl –dziewczynka
Boy – chłopiec
It’s cold/ hot/ rainy/ sunny. – Jest zimno/ gorąco/ deszczowo/ słonecznie.
Na podstawie wykonanych ćwiczeń on-line wykonaj zadania z podręcznika „English Play Box 3” strony 41 – 42.
STARSZAKI ŚRODA (08.04.)
Słownictwo:
Easter – Wielkanoc
basket – koszyk
egg – jajo
chick – kurczak
rabbit – zając
flower – kwiat
„English Play Box 3” strona 85. Wykonaj opaskę na głowę z papieru. Wytnij ozdoby i przyklej do opaski. Nazwij ozdoby w języku angielskim.
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (06.04.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Słownictwo/wyrażenia:
What’s the weather like today? – Jaka jest dzisiaj pogoda?
wake up – budzić się
I say – mówię
weather – pogoda
hooray – hura
Piosenka:
I wake up in the morning and what do I say?
What’s the weather like today?
Is it sunny?
Is it rainy?
Is it windy?
Is it snowy?
What’s the weather like today?
Is it windy?
Is it cloudy?
Is it rainy?
Is it snowy?
What’s the weather like today?
I look of my window and what do I say?
It’s sunny today! Hooray!
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 2” (NIEBIESKI) -strona 68.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Na podstawie historyjki obrazkowej link „Picture story” ćwiczeń on-line wykonaj zadanie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 51.
ŚREDNIAKI ŚRODA (08.04.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
„English Play Box 2” (NIEBIESKI) -strona 77. Wykonaj wielkanocny koszyczek: pokoloruj, wytnij i sklej.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 75.
MALUSZKI
PONIEDZIAŁEK (06.04.)
ŚRODA (08.04)
Słownictwo:
garden – ogród
reinbow – tęcza
unicorn – jednorożec
Drodzy Rodzice, bardzo proszę, w miarę możliwości i dostępu do internetu, o ZAŁOŻENIE KONTA na platformie English Play Box (kliknij w link) (ZAKŁADANIE NOWEGO KONTA – górny prawy róg). Znajdą tam Państwo lekcje cyfrowe dla poszczególnych grup wiekowych (książki w kolorze czerwonym, niebieskim oraz zielonym).
Linki do wykonywanych ćwiczeń będą podawane na bieżąco. PRZED kliknięciem w poniższe linki do ćwiczeń, proszę najpierw wejść na stronę English Play Box i ZALOGOWAĆ się → „PRZEJDŹ DO SERWISU” → „LEKCJE CYFROWE”.
W razie jakichkolwiek pytań lub trudności prosimy o kontakt e-mailowy przedszkole.gminne@interia.eu.
STARSZAKI PONIEDZIAŁEK (30.03.)
Słownictwo:
cold – zimno
hot – gorąco
rainy – deszczowo
Podręcznik „English Play Box 3” strona 40
STARSZAKI ŚRODA (01.04.)
Słownictwo:
T-shirt – koszulka
trousers – spodnie
jumper – sweter
shoes – buty
socks – skarpety
hat – kapelusz
coat – płaszcz
skirt – spódnica
shorts – spodenki
sandals – sandały
dress – sukienka
ŚREDNIAKI PONIEDZIAŁEK (30.03.)
Słownictwo:
sunny – słonecznie
snowy – śnieżnie
rainy – deszczowo
windy – wietrznie
cloudy – pochmurno
ŚREDNIAKI ŚRODA (01.04.)
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE NIEBIESKIM.
Na podstawie obejrzanej historyjki wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 2” (NIEBIESKI) -strona 67.
DLA DZIECI Z PODRĘCZNIKIEM W KOLORZE CZERWONYM.
Wykonaj ćwiczenie w podręczniku „English Play Box 1” (CZERWONY) -strona 49.
MALUSZKI (PONIEDZIAŁEK 30.03./ŚRODA 01.04)
Słownictwo:
blue – niebieski
red – czerwony
green – zielony
yellow – żółty
orange – pomarańczowy
Zabawa plastyczna „Namaluj tęczę”.